„Târgul de vin” (Imagini din România, ilustraţie publicitară)

FNI

Specificatii

Tema:
  • Tipuri sociale
Deținător:
MNIR
Perioada:
  • 1881-1900
Material:
  • Hârtie
Dimensiuni:
7x11 cm
Autor fișă:
Laura Lăptoiu

Descriere

Pe verso, ilustraţia publicitară are următoarele însemnări în limba germană: 

Concentratul din carne al lui Liebig produs în Fray-Bentos şi în fabrica Zweig (America de Sud). Veritabil numai când fiecare cutie poară numele J. v. Liebig.

Creşterea continuă a preţurilor alimentelor a atras atenţia gospodinelor încă şi mai mult, când era deja cazul să se orienteze spre concentratul din carne al lui Liebig, acest ingredient excelent, prin intermediul căruia supele, sosurile, legumele etc. capătă un gust bun excepţional.   

A se da gratis la cumpărarea concentratului din carne al lui Liebig. 

Imagini din România - Târgul de vin

România este binecuvântată în privinţa vinului aflat într-o cantitate extraordinară; viţa de vie creşte în special pe versanţii de deal de lângă Carpaţi. Îngrijirea butucilor de viţă de vie cere acolo numai cheltuieli neînsemnate de fonduri şi puţină forţă de muncă; de aceea vinul este realmente cea mai obişnuită băutură din principatele dunărene. Ilustraţia noastră prezintă târgul de vin de toamnă; deoarece culesul strugurilor a ieşit bine, domneşte cea mai veselă animaţie.

(Traducere din limba germană de Mariana Mişu)